سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین اکتان بوستر: خودروی شما سزاوار حداکثر عملکرد و محافظت است

از آنجایی که کار به بهبود عملکرد ماشین شما و محافظت از آن در برابر آسیب های نابهنگام می رسد، یک اکتان بوستر می تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند. اگر با تقویت کننده های اکتان آشنا نیستید، آنها به گونه ای طراحی شده اند که با افزایش درجه اکتان سوختی که در پمپ دریافت می کنید، پایداری موتور شما را در هنگام تراکم بهبود بخشند. این به عملکرد تمیزتر و همچنین محافظت از موتور شما در برابر سایش و پارگی نابهنگام کمک می کند. در حالت ایده آل، هر بار که وسیله نقلیه خود را پر می کنید، از تقویت کننده های اکتان استفاده می شود. اکتان بوسترها در طول زمان کار می‌کنند تا به طور کامل روی موتور شما تأثیر بگذارند و حداکثر کارایی را برای شما فراهم کنند.
بهترین روغن موتور و اکتان بنزین را از کارنوما تهیه کنید.
اگر به دنبال یک اکتان بوسترجدید هستید، ما شما را با بررسی عمیق برخی از بهترین تقویت کننده های اکتان موجود در بازار آشنا کرده ایم. راهنمای خرید مفید ما به شما می آموزد که دقیقاً به دنبال چه چیزی باشید تا مطمئن شوید که یک افزودنی با کیفیت بالا دریافت می کنید که شما را ناامید نمی کند.
مزایای اکتان بوستر
افزایش عملکرد موتور تقویت کننده های اکتان برای بهبود فشرده سازی سوخت در موتور شما قبل از انفجار کار می کنند. در نتیجه، قدرت موتور خودرو برای کارایی بالاتر افزایش می یابد.
اسب بخار را افزایش دهید. موتور شما به سطوح اکتان بالا نیاز دارد تا موتور شما به طور موثر کار کند. افزایش نسبت تراکم سوخت با اکتان بالا نیز باعث افزایش اسب بخار یک وسیله نقلیه می شود.
کمک به کاهش انتشار. اکتان بوسترهابه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک می‌کنند که در نهایت باعث دفع کربن در موتور می‌شود. تجمع بیش از حد کربن در موتور وسیله نقلیه شما می تواند منجر به عملکرد ضعیف و حتی توقف آن شود.
جلوگیری از ضربه زدن موتور کوبش موتور در اثر احتراق اولیه مخلوط سوخت و هوا در سیلندر خودرو شما ایجاد می شود. استفاده از تقویت کننده های اکتان در مقادیر مناسب به موتور خودروی شما کمک می کند تا به درستی کار کند و احتمال آسیب دیدن موتور در اثر ضربه های زیاد را محدود می کند.
چرا به ما اعتماد کنید
 
بررسی‌های ما با ترکیبی از آزمایش‌های عملی، ورودی متخصص، ارزیابی‌های «خرد جمعی» از خریداران واقعی و تخصص خود ما انجام می‌شود. هدف ما همیشه ارائه راهنماهای واقعی و دقیق برای کمک به شما در یافتن بهترین انتخاب هاست.
 
انواع بهترین اکتان بوستر
اکتان بوستر
اکتان سوخت به پایداری سوخت خودرو تحت فشار کمک می کند. به عنوان مثال، درجه اکتان بالاتر نشان می دهد که مقاومت بهتری در برابر انفجار و ضربه موتور دارید. خرید یک اکتان بوسترکمک می کند تا از خودروی شما در برابر مشکلات اکتان کم محافظت کنید. همچنین بازده کلی موتور خودرو را بهبود می بخشد و اطمینان حاصل می کند که سوخت در سیلندر به روشی که نیاز دارد مشتعل می شود. افزودن یک اکتان بوستربه موتور تضمین می کند که خودروی شما بهترین درجه سوخت را برای حداکثر خروجی و قدرت دریافت می کند.
 
تثبیت کننده سوخت
هنگامی که سوخت بیش از 30 روز در خودرو راکد بماند، با کهنه شدن شروع به تجزیه شدن به چندین جزء می کند. این فرآیند آن را در برابر آلاینده هایی آسیب پذیر می کند که در نهایت منجر به مشکلات موتور می شود. تثبیت کننده های سوخت دارای آنتی اکسیدان هایی هستند که به تجزیه سوخت کمک می کنند و آن را برای مدت طولانی تری در حالت خوب نگه می دارند. تثبیت کننده ها برای محافظت از موتور شما در برابر سوخت کهنه بدون نیاز به تخلیه آن استفاده می شوند. آنها همچنین به محافظت از موتور خودرو در برابر آسیب‌های ساختاری و خوردگی که اغلب ناشی از سوخت جامد است کمک می‌کنند.
 
برندهای برتر
KLOTZ SYNTHETIC LUBRICANTS INC.
Klotz Synthetic Lubricants Inc. در سال 1959 تاسیس شد. این شرکت روان کننده روغن های مسابقه مصنوعی، آئروسل ها و افزودنی های قدرت را تولید می کند. کلوتز همچنین روان کننده های مسابقه، روغن دنده و بنزین تولید می کند. یکی از محصولات محبوب آن، اکتان بوستربالاتر Klotz است.
 
سوخت مسابقه تورکو
Torco یک شرکت آمریکایی روغن موتور است که در سال 1950 توسط باب لنکستر تأسیس شد. این شرکت پس از اختراع اولین روغن مسابقه ای 20W-50 توسط لنکستر در سال 1948 تشکیل شد. Torco انواع روغن های ماشین مسابقه ای از جمله سوخت های مسابقه، مواد افزودنی، شتاب دهنده ها و پوشاک را تولید می کند. یکی از محصولات محبوب آن شتاب دهنده سوخت بدون سرب Torco F500010TE است.
 
STP
STP یک شرکت آمریکایی روغن موتور است. این نام به صورت مخفف Sciencely Treated Petroleum شروع شد. STP قبلاً متعلق به Armored AutoGroup بود که متعلق به برندهای Spectrum است. STP در زمینه تولید محصولات پس از فروش خودرو مانند روان کننده ها، روغن موتور و افزودنی های روغن موتور فعالیت می کند. یکی از محصولات محبوب آن، اکتان بوسترSTP است.
 
بهترین قیمت تقویت کننده اکتان
زیر 30 دلار: انواع تقویت کننده های اکتان با این قیمت خرده فروشی وجود دارد. با این حال، بیشتر بوسترهای اکتان موتور در این بازه قیمتی فقط عملکرد اولیه را ارائه می دهند. بسته به شرکت سازنده، تقویت کننده های اکتان در این بازه قیمتی به دلیل قیمت پایین و کارایی اولیه محبوب هستند.
30 تا 50 دلار: بهترین تقویت کننده های اکتان را می توان در این براکت قیمت یافت. این اکتان بوسترها ترکیب بسیار بهتری دارند و می توانند برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله تمیز کردن سیستم سوخت، افزایش سطح اکتان سوخت و جلوگیری از آسیب دیدن موتور در اثر ضربه استفاده شوند.
100 دلار و بالاتر: در این گروه قیمت، اکتان بوسترهای زیادی وجود ندارد. با این حال، اکتان بوسترهادر این محدوده، محصولات ممتازی هستند که با بالاترین کیفیت برای عملکرد عالی تولید می‌شوند. آنها را می توان برای چندین برنامه مورد استفاده قرار داد، رتبه بندی خوبی دارند و بهترین نتایج را ارائه می دهند.
ویژگی های کلیدی
نقاط اکتان اضافه شد
بسته به محصول اکتان بوسترکه خریداری می کنید، هر کدام رتبه سوخت شما را تا حد خاصی افزایش می دهند. اگر به دنبال این هستید که وسیله نقلیه خود را به یک رتبه عملکرد بسیار بالا برسانید، باید یک اکتان بوسترخریداری کنید که این کار را ارائه می دهد. در بیشتر موارد، به هزینه های بالا ترجمه می شود.
 
عناصر
راه های مختلفی برای به دست آوردن اثر افزایش اکتان مورد نظر وجود دارد. تعداد کمی از مواد شیمیایی می توانند به همان نتیجه برسند، اما اثرات منحصر به فرد معمولاً یکدیگر را همراهی می کنند. مهم است که این اطلاعات را قبل از خرید یک اکتان بوستربررسی کنید زیرا ممکن است روی خودروی شما تأثیر بگذارد.
سازگاری
قبل از اینکه به بهترین اکتان بوستربسنده کنید، باید نوع وسیله نقلیه خود و نوع موتور آن را در نظر بگیرید. موتورهای مختلف نیازهای متفاوتی دارند. مطمئن شوید که اکتان بوستربنزین مناسب برای وسیله نقلیه خود دارید.
 
ملاحظات دیگر
تعداد دفعات استفاده. قبل از خرید یک محصول اکتان بوسترخاص، مهم است که در نظر داشته باشید که چقدر باید از آن استفاده کنید و در درازمدت چه تاثیری بر خودروی شما خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که اکتان بوسترمحصولی نیست که برای یک بار استفاده شود. هزینه ها ممکن است تکرار شوند.
کارایی. مهم است که بررسی کنید آیا اکتان بوسترکه خریداری می کنید، تقویت مورد نیاز را متناسب با نیازهای خاص شما فراهم می کند یا خیر. بسته به سازنده، معیارهای مختلفی برای تبلیغ محصولات آنها استفاده خواهد شد. با این حال، بهترین نشانه برای عملکرد محصول در خودروی شما عدد اکتان است.
اطلاعات بیشتر در مورد قطعات و ابزارهای خودرو
 
بهترین پاک کننده های موتور: بهترین پاک کننده ها برای درخشان نگه داشتن موتور شما
بهترین نظرات و توصیه های اکتان بوستر2021
به طور کلی بهترین
شتاب دهنده سوخت بدون سرب Torco F500010TE
شتاب دهنده سوخت بدون سرب Torco F500010TE
آخرین قیمت را بررسی کنید
شتاب دهنده Torco این قابلیت را دارد که اکتان سوخت ممتاز شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از یک بطری 32 اونسی با 10 گالن گاز، اکتان 91 تا 102 اکتان را بدست آورید. اگر از یک بطری 32 اونسی با 5 گالن سوخت استفاده می کنید، انتظار عملکرد اکتان 105 را با این محصول داشته باشید.
 
شتاب دهنده اکتان بالا Torco به طور ویژه طراحی شده است که بسیار کارآمد باشد و به مبدل های کاتالیزوری یا سنسورهای O2 شما آسیبی نرساند. استفاده از این فرمول متمرکز نیز به بهبود اسب بخار شما کمک می کند.
 
یکی از اشکالات این محصول باکیفیت این است که نگهداری آن بسیار دشوار است زیرا فرمول غلیظ آن به نور بسیار حساس است. همچنین نیاز به رسیدگی دقیق دارد، زیرا قرار گرفتن در معرض پوست ممکن است منجر به تحریک شود. شتاب‌دهنده اکتان بالا تورکو علی‌رغم عملکرد بالا، قیمت بالایی دارد و همچنین برای موتورهای قدیمی یا دو زمانه مناسب نیست.
منبع: https://www.thedrive.com/reviews/28072/best-octane-boosters