سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید آچار بکس

مجموعه آچار بکس های عمیق
آنها همچنین در مجموعه‌های کوچک‌تر یا به‌عنوان ضمیمه‌های جداگانه نسبت به آچار بکس ‌های معمولی به‌طور گسترده‌تر در دسترس هستند - خارج از محیط‌های خودرو، دیدن جعبه‌های ابزار با مکمل کامل آچار بکس ‌های با طول استاندارد، به‌علاوه انتخاب باریک‌تری از آچار بکس ‌های عمیق برای استفاده‌های گاه‌به‌گاه، نسبتاً معمول است. .
 
 
ست آچار بکس شش گوش
یک ست آچار بکس  شش ضلعی که به آن مجموعه آچار بکس  6 نقطه نیز می گویند، به گونه ای طراحی شده است که روی یک مهره یا سر پیچ شش ضلعی استاندارد 6 وجهی قرار گیرد. اینها رایج ترین نوع آچار بکس  هستند.
 
آنها معمولاً برای استفاده روزمره ترجیح داده می شوند زیرا بسیار متنوع هستند و اکثر اتصال دهنده ها را در بیشتر کاربردها نصب می کنند و این واقعیت که آچار بکس  شش نقطه تماس با مهره یا پیچ ایجاد می کند به این معنی است که خرید بسیار مطمئنی برای سفت کردن دارد. و شل شدن
بیشتر بخوانید: خرید جعبه ابزار کامل
برخی از ست آچار بکس ‌های شش گوش - معمولاً آنهایی که سطح بالاتری دارند - دارای صفحه‌های آچار بکس  داخلی کمی محدب هستند که امکان اعمال گشتاور بیشتری را فراهم می‌کند و در عین حال خطر کنده شدن یا گرد شدن سر بست را در گوشه‌های آن کاهش می‌دهد.
ست آچار بکس  12 نقطه ای
ست آچار بکس ‌های 12 نقطه‌ای که اغلب «bi-hex» نامیده می‌شوند، بر روی همان اصل کار می‌کنند که آچار بکس ‌های شش نقطه‌ای آن‌ها کار می‌کنند، اما دهانه‌های فرورفته آچار بکس ‌ها دوبرابر تعداد چهره‌های داخلی را نشان می‌دهند.
 
در مجموع، آنها 12 نقطه تماس بالقوه با بست را فراهم می‌کنند که می‌تواند مزایای مهمی را به همراه داشته باشد: و همچنین قرار دادن آچار بکس  را سریع‌تر و آسان‌تر از بیشتر انواع بست، یک مجموعه آچار بکس  12 نقطه‌ای اجازه می‌دهد تا مهره‌های سر مربعی و پیچ و مهره هایی که باید قرار گیرند (اینها را نمی توان در یک شکاف شش ضلعی 6 نقطه ای در هر زاویه ای نصب کرد).
 
نقطه ضعف احتمالی یک آچار بکس  12 نقطه ای یا دو شش گوش این است که نیرو به طور مستقیم روی گوشه های سر بست اعمال می شود که در صورت اعمال گشتاور بیش از حد، خطر گرد شدن یا کنده شدن بیشتر می شود.
 
خرید تمام مجموعه های آچار بکس 
اندازه های مجموعه آچار بکس 
مجموعه‌های آچار بکس  در طیف وسیعی از اندازه‌ها در هر دو نوع متریک و امپریالیستی برای مقابله با اکثر انواع و گیج‌های بست وجود دارد. مهم است که توجه داشته باشید که اندازه آچار بکس  در واقع در دو اندازه گیری داده می شود، یعنی:
 
اندازه آچار بکس  درایو (قسمتی که به آچار آچار بکس  متصل می شود). اینها همیشه در اندازه‌های امپریالیستی داده می‌شوند و معمولاً 1/4، 3/8، 1/2، 3/4 اینچ یا 1 اینچ خواهند بود.
اندازه سر آچار بکس  (قسمتی که روی یک بست قرار می گیرد). معمولاً هرچه اندازه آچار بکس  درایو کوچکتر باشد، اندازه سر آچار بکس  کوچکتر خواهد بود و بالعکس.
اکثر مجموعه‌های آچار بکس ‌ها را می‌توان به طور کلی به دو دسته آچار بکس ‌های سایز کوچک یا بزرگ دسته‌بندی کرد، با مقداری همپوشانی در انتهای بالایی و پایینی محدوده اندازه‌بندی آنها.
 
مجموعه آچار بکس ‌های کوچک - معمولاً آچار بکس ‌های درایو 1/4 یا 3/8 اینچی دارند و اندازه‌های سر از 3 تا 22 میلی‌متر متغیر است. اینها برای استفاده در فضاهای محدود یا جاهایی که نیاز به تنظیم یا برداشتن یک بست کوچک دارد، ایده آل هستند.
مجموعه آچار بکس ‌های بزرگ - معمولاً دارای آچار بکس ‌های درایو 3/4 یا 1 اینچی با اندازه‌های سر در محدوده 19 میلی‌متر تا 50 میلی‌متر هستند. مجموعه‌های آچار بکس ‌های بزرگ معمولاً برای بست‌های بزرگ‌تر مورد نیاز هستند، که در هنگام سفت شدن یا شل شدن به گشتاور بیشتری نیاز دارند (و تحمل می‌کنند). اندازه آچار بکس  بزرگتر معمولاً نشان دهنده یک آچار بکس  درایو بزرگتر است که می تواند بدون آسیب رساندن فوری به ابزار به ارائه این نیروهای بالاتر کمک کند.
ست آچار بکس  های نیم اینچی - مجموعه آچار بکس  های نیم اینچی به طور موثر حد وسطی را بین آچار بکس  هایی که به عنوان آچار بکس  های "کوچک" یا "بزرگ" طبقه بندی می شوند، اشغال می کنند. استاندارد آچار بکس  درایو 1/2 اینچی درست در وسط محدوده اندازه آچار بکس  درایو استاندارد قرار می‌گیرد و دهانه‌های سر آچار بکس  برای استفاده در این گیج در محدوده 8 تا 32 میلی‌متر در اندازه‌های متریک در نظر گرفته شده است.